GRATIS VERZENDING bij alle bestellingen boven € 100

Ruilbeleid

RUILTERMIJN:

Voor alle VARON-zuurstofconcentratorproducten die zijn besteld via de online winkel (https://varoninc.nl/) bieden wij een ruilbeleid van 30 dagen na levering van de bestelling (accessoires vallen niet onder dit ruilbeleid).

Houd er rekening mee dat als een bestelling de omruiltermijn van 30 dagen overschrijdt, uw omruilverzoek zal worden afgewezen.

 

Omruilvoorwaarden:

Als het geen kwaliteitsprobleem betreft en u de goederen wilt omruilen, zorg er dan voor dat de goederen in perfecte staat verkeren en dat alle accessoires compleet zijn (inclusief de originele doos, garantiecertificaat, enz.).
Als u de goederen moet ruilen vanwege kwaliteitsproblemen, zorg er dan voor dat u bewijs van het probleem (zoals foto's, video's) verstrekt en dat door de kwaliteitscontrole is bevestigd dat het om een productdefect gaat.

Ruilproces:

1. Als u de goederen moet ruilen, neem dan contact op met de klantenservice via het officiële e-mailadres (support@varoninc.nl), vermeld het ordernummer en de details van de beschrijving, de klantenservice zal de door u verstrekte informatie beoordelen.

2. Als u zeker weet dat u aan de voorwaarden voor omruiling voldoet, zal de klantenservice u via het officiële e-mailadres een correct retouradres voor de omruiling verstrekken. Stuur de goederen naar het door de klantenservice opgegeven adres en verstrek het logistieke nummer per e-mail aan de klantenservice. Wij zullen zo snel mogelijk na ontvangst van het door u verstrekte logistieke nummer een nieuwe verzending voor u regelen.

Standaard omruilkosten:

1. Als u het verkeerde model hebt besteld, de prestaties van het apparaat geen probleem zijn, maar het apparaat om redenen die te maken hebben met de klant zelf niet echt voldoet aan de daadwerkelijke behoeften, kunnen wij gratis vervangende diensten leveren. Het bedrag voor de vervanging is meer dan een klein bedrag, maar u moet de vrachtkosten zelf dragen.
2. Als er sprake is van kwaliteitsproblemen en dit wordt bevestigd door de kwaliteitscontrole van productdefecten, kunnen wij gratis vervangende diensten leveren en dragen wij de vrachtkosten.

Opmerking: Alle verbruiksartikelen komen niet in aanmerking voor omruiling (als er sprake is van een kwaliteitsprobleem, sturen we het voor u terug). Als u vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice (support@varoninc.nl) via de officiële e-mail, onder vermelding van het ordernummer en een beschrijving van het probleem. Klik hier voor het retourbeleid.